iPhone, iPad, Apple Watch, MacBook of Samsung laten repareren
Heb je bij Forza een refurbished iPhone, iPad, Watch, MacBook of Samsung gekocht en heeft je device last van een technisch mankement? Binnen de garantieperiode repareren we dat graag kosteloos voor je! Speciaal opgeleide reparateurs zorgen er met behulp van professionele apparatuur voor dat jouw device weer in nieuwstaat wordt teruggebracht. Hierbij worden alle defecte onderdelen gemaakt óf geheel vervangen. Je leest hier hoe je een device ter reparatie kunt opsturen.
Let op!
Indien je een defect device naar ons opstuurt dat niet aan onze garantievoorwaarden voldoet, moeten wij hiervoor onderzoekskosten in rekening brengen. Het bedrag van €29,95 inclusief BTW moet worden voldaan alvorens wij de iPhone, iPad, Watch of MacBook naar jou kunnen retourneren. Bekijk daarom eerst altijd even onze garantievoorwaarden.
Stap 1: iPhone, iPad, Watch, MacBook of Samsung volledig leegmaken
Als je een device naar ons opstuurt, moeten alle instellingen die jij gedaan hebt weer ongedaan gemaakt worden, anders kunnen wij het device niet repareren. We zijn dan ook genoodzaakt om het ongerepareerd retour te sturen. Concreet moet je dus het volgende doen: een reservekopie van je gegevens maken, Zoek Mijn [Device] uitschakelen, iCloud verwijderen, het toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. In deze handleiding lees je precies hoe je dat moet doen.
Stap 2: Reparatie aanmelden en bevestigen
Meld het te repareren device aan via onderstaande gele knop. Wat we hiervoor nodig hebben is je e-mailadres met ordernummer, óf het IMEI- of Serienummer van het device. Kijk hiervoor bij Instellingen > Algemeen > Info, of op de achterkant van het toestel. Vul op het retourformulier alle gegevens in waar om wordt gevraagd. Bevestig daarna je retour om een verzendlabel aan te maken en print dit uit.
Stap 3: Verpak het device goed
Zorg ervoor dat het device stevig in een doos wordt verpakt, zodat deze onderweg niet (verder) kan beschadigen. Gebruik hiervoor indien mogelijk de originele productverpakking (het zwarte doosje) en een stevige passende doos. Leg het retourformulier in de doos en plak het verzendlabel op de doos.
Stap 4: Verzend gratis met PostNL
Breng je pakket naar een PostNL afleverpunt. Met ons verzendlabel wordt je pakketje gratis verstuurd. Indien je op eigen gelegenheid de producten wenst terug te sturen, zijn de directe kosten voor eigen rekening. Het retouradres is:
- Forza Refurbished
- t.n.v. RMA Afdeling
- Graaf Engelbertlaan 75
- 4837DS Breda, Nederland
Stap 5: Reparatie en retournering
Het duurt ongeveer 1 tot 3 werkdagen voordat het pakket bij ons arriveert en administratief is verwerkt. Vervolgens proberen we je device binnen 72 uur te repareren én retourneren, zodat je het device snel weer kunt gebruiken.
Let op!
Indien voor reparatie een screenprotector of beschermglas van het device verwijderd dient te worden, is dit voor rekening van de klant en niet voor Forza.
Heb je vragen?
Heb je vragen over ons reparatiebeleid? Aarzel dan niet om contact op te nemen. Stuur een e-mail naar servicedesk@forza-refurbished.nl, bel ons via +31 88 144 7700 (NL) of +32 78 485 190 (BE) óf chat met ons op de website! Elke werkdag tussen 08:00 – 17:00 uur staat onze gemotiveerde servicedesk voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Reparatieprijslijst
Heb je vragen over reparaties die buiten de garantie plaatsvinden? Neem dan contact op met onze servicedesk.